Порядок подання звернень та вирішення питань споживачів

Порядок подання звернень

ТОВ «ЛТК ЕЛЕКТРУМ» лояльно відноситься до своїх клієнтів і завжди готове до обговорення та оперативного вирішення питань, які виникають в процесі співпраці.

Подати звернення Ви можете будь-яким зручним для Вас способом:

Письмово:

на електронну адресу Ltke@ukr.net

на поштову адресу 03067, м. Київ,
вул. Гарматна, 33/1, а/с 23

Усно:

за телефоном (044) 364-52-14

особисто чи через уповноважену особу за адресою 03067, м. Київ, вул. Гарматна, 8

У зверненні повинні бути зазначені:

1

прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина (якщо заявник є фізичною особою або фізичною особою-підприємцем)

2

прізвище, ім’я, по батькові, посада, найменування юридичної особи, місцезнаходження (якщо заявник є юридичною особою)

3

адреса об’єкта, на який постачається товар (надається послуга, здійснюється розподіл)

4

суть порушеного права чи законного інтересу

5

в електронному зверненні також повинно бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається

Розгляд звернень здійснюється з дотриманням чинного законодавства.