НКРЕКП удосконалила стандарти обслуговування споживачів електроенергії


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/xy451920/ltke.com.ua/www/wp-content/themes/electrium/header.php on line 367

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/xy451920/ltke.com.ua/www/wp-content/themes/electrium/header.php on line 373

НКРЕКП удосконалила стандарти обслуговування споживачів електроенергії

11 лютого 2022 року НКРЕКП прийняла зміни до своїх постанов, що регулюють показники якості електропостачання, визначають порядок та умови, розміри компенсацій у випадку їх недотримання, а також питання моніторингу, оскільки захист прав та інтересів споживачів – є одним із пріорітетів роботи Національної комісії.

Перелік змін, які розроблені саме  з метою покращення якості електропостачання споживачів:

  • отримання консультацій щодо перерв в електропостачанні, незадовільної якості електроенергії тощо, без черг, адже були посилені мінімальні вимоги до якості обслуговування користувачів call-центрами шляхом виділення окремої пріоритетної черги операторами системи розподілювання. Також Регулятор зобов’язує ОСР інформувати споживачів про перерви в електропостачанні через голосове меню самообслуговування;
  • спрощення процедури отримання компенсації за часті перерви в електропостачанні. Тепер замість подання споживачем звернення про компенсацію ,достатньо простої скарги від споживача на перерви для подальшої перевірки права на виплату;
  • врегулювання питання надання компенсації споживачам у випадках недотримання гарантованих стандартів з вини основних споживачів інших ОСР;
  • перехід виключно на електронну звітність щодо роботи call-центрів компаній з енергопостачання.

Крім того, Регулятор удосконалив порядок ведення компаніями реєстру скарг/звернень/претензій споживачів щодо якості електричної енергії, а також процедуру надання ними скоригованих звітів щодо показників надійності (якості) SAIDI.

Зазначені зміни дозволять НКРЕКП ефективніше здійснювати контроль за дотриманням компаніями встановлених стандартів якості послуг.тим самим удосконалювати стандарти обслуговування споживачів і покращенням якості надання послуг на ринках енергетики.

НКРЕКП удосконалила стандарти обслуговування споживачів електроенергії