НКРЕКП затвердила проект постанови «Про внесення Змін до Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії колл-центрами».
Згідно з проектом постанови Регулятор пропонує встановити вимоги щодо:
- обробки прийнятих оператором колл-центру вхідних дзвінків, а саме реєстрації усних звернень та формування заявок;
- визначення термінових заявок, на які споживач повинен отримати зворотній зв’язок від енергопостачальних компаній на протязі 24 годин;
- наявності в голосовому меню самообслуговування функції прямого з’єднання з оператором;
- збільшення терміну зберігання аудіозаписів розмов для можливості контролю Регулятором дотримання якості надання послуг.
Дані зміни будуть сприяти підвищенню загального рівня якості надання послуг колл-центрами енергопостачальних компаній, що посилить захист прав споживачів.