НКРЕКП затвердила підвищення вимог до якості обслуговування споживачів електроенергії

НКРЕКП затвердила проект постанови «Про внесення Змін до Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії колл-центрами».

Згідно з проектом постанови Регулятор пропонує встановити вимоги щодо:

  • обробки прийнятих оператором колл-центру вхідних дзвінків, а саме реєстрації усних звернень та формування заявок;
  • визначення термінових заявок, на які споживач повинен отримати зворотній зв’язок від енергопостачальних компаній на протязі 24 годин;
  • наявності в голосовому меню самообслуговування функції прямого з’єднання з оператором;
  • збільшення терміну зберігання аудіозаписів розмов для можливості контролю Регулятором дотримання якості надання послуг.

Дані зміни будуть сприяти підвищенню загального рівня якості надання послуг колл-центрами енергопостачальних компаній, що посилить захист прав споживачів.