НКРЕКП затвердила підвищення вимог до якості обслуговування споживачів електроенергії


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/xy451920/ltke.com.ua/www/wp-content/themes/electrium/header.php on line 368

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/xy451920/ltke.com.ua/www/wp-content/themes/electrium/header.php on line 374

НКРЕКП затвердила підвищення вимог до якості обслуговування споживачів електроенергії

НКРЕКП затвердила проект постанови «Про внесення Змін до Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії колл-центрами».

Згідно з проектом постанови Регулятор пропонує встановити вимоги щодо:

  • обробки прийнятих оператором колл-центру вхідних дзвінків, а саме реєстрації усних звернень та формування заявок;
  • визначення термінових заявок, на які споживач повинен отримати зворотній зв’язок від енергопостачальних компаній на протязі 24 годин;
  • наявності в голосовому меню самообслуговування функції прямого з’єднання з оператором;
  • збільшення терміну зберігання аудіозаписів розмов для можливості контролю Регулятором дотримання якості надання послуг.

Дані зміни будуть сприяти підвищенню загального рівня якості надання послуг колл-центрами енергопостачальних компаній, що посилить захист прав споживачів.

НКРЕКП затвердила підвищення вимог до якості обслуговування споживачів електроенергії

МИ ПРАЦЮЄМО!

Працюємо, щоб допомагати українським підприємствам заощаджувати кошти на вартості електроенергії та природного газу!
Працюємо заради економіки України.

Завжди на зв’язку.
Долучайтеся до нас!
Разом до перемоги!