Як здійснити перехід до нового постачальника електричної енергії споживачам «останньої надії»

З Днем енергетика!
21.12.2018
Всього 3000 непобутових споживачів скористалися послугами «Укрінтеренерго»
09.01.2019

Як здійснити перехід до нового постачальника електричної енергії споживачам «останньої надії»

ЗУ «Про ринок електричної енергії» та Правила роздрібного ринку електричної енергії гарантують право споживача на зміну постачальника електроенергії у відповідності з умовами, які визначені в цих документах.

Якщо Ви вирішили перейти до іншого постачальника електроенергії, то необхідно визначитися з новим електропостачальником та пройти певну низку етапів даного процесу.

Компанія ТОВ «ЛТК«Елєктрум» підготувала для Вас покроковий алгоритм переходу до нового електропостачальника.

Алгоритм переходу до нового електропостачальника

Крок 1. Повідомити обраного постачальника про бажання змінити електропостачальника «останньої надії» у формі заяви-приєднання на умовах комерційної пропозиції. Якщо споживач надав повні дані електропостачальнику, то протягом дня він має отримати підтвердження про початок процесу зміни постачальника електричної енергії. У випадку надання споживачем неповної інформації, електропостачальник зобов’язується проінформувати про це споживача. Процес зміни електропостачальника повинен тривати не більше 21-го календарного дня від вказаної дати в повідомленні.

Крок 2. Далі відбувається розгляд можливості переходу на іншого електропостачальника, передача даних та зміна записів у реєстрах. На цьому етапі процес забезпечується Постачальником послуг комерційного обліку, Оператором системи розподілу та Адміністратором комерційного обліку.

Крок 3. Не пізніше ніж за 5 календарних днів до закінчення строку договору електропостачання, постачальник «останньої надії» повинен виставити споживачу рахунок за електроенергію, відповідно до прогнозних даних комерційного обліку, отриманих у адміністратора.

Крок 4. В день зміни постачальника електричної енергії, постачальником комерційного обліку в присутності споживача знімаються фактичні покази ЗВТ або автоматизовано зчитуються системою комерційного обліку. Ці дані є необхідними для коригування розрахунку споживача з постачальником «останньої надії» та слугують початковими даними для розрахунків з новим постачальником електричної енергії. У разі невідповідності фактичних даних комерційного обліку прогнозним, протягом п’яти робочих днів після отримання остаточного рахунку, здійснюються платежі споживача постачальнику (у випадку недоплати),  або повернення коштів постачальником споживачу (у випадку переплати).

Коли всі ці етапи успішно пройдено, електропостачання повинно розпочатися за датою, вказаною в Заяві-приєднанні до договору електропостачання.