05.03.2019

ТОВ «ЛТК «Елєктрум» – Лідер року 2018!

Компанія ТОВ «ЛТК «Елєктрум» з 2011 року підтримує статус надійного постачальника електричної енергії та з кожним роком все більше вдосконалюється заради забезпечення максимально комфортних умов співпраці для своїх клієнтів. 2018 рік був не менш продуктивним за попередні, і наша компанія здобула нове досягнення, що підтверджує ефективність і високу якість нашої […]
28.02.2019

Як повернути переплачені за електричну енергію кошти

Надана інформація буде корисною для учасників роздрібного ринку електричної енергії, а також для споживачів електричної енергії, у яких на початок 2019 року на особовому рахунку є переплата. У 13 розділі ХVII “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про ринок електричної енергії” в якому йдеться про те, що оператори систем розподілу […]
25.02.2019

Віднині енергетика в мобільному додатку

В рамках проекту USAID «Прозора енергетика» НКРЕКП спільно з аналітичним центром DiXi Group презентували мобільний додаток «Енергетика онлайн». Дана практика в Україні застосовується вперше і орієнтована на залучення споживачів електричної енергії та газу до процесу регулювання, встановлення зв’язку між Регулятором і споживачем.          В додатку «Енергетика онлайн» споживачі мають можливість: […]
14.02.2019

Оптова ринкова ціна на електричну енергію в січні 2019

Згідно з даними ДП «Енергоринок» середня оптова ринкова ціна на електричну енергію в січні 2019 склала 1553 грн/МВт/год. Найнижча вартість на електроенергію простежувалася 31.01.2019 о 02:00 – 684, 4 грн/МВт/год, найвища 31.01.2019 в 0:00 – 2304, 65 грн/МВт/год. Слід зазначити, що дані ціни для постачальників вказані без урахування акцизного податку […]
10.02.2019

Топ-7 питань про припинення і відновлення електропостачання

З чиєї ініціативи може бути припинено постачання електроенергії? Ініціаторами припинення електропостачання можуть виступати: споживач, постачальник електричної енергії, а також оператор системи розподілу. Які можуть бути причини припинення електропостачання постачальником електричної енергії? У разі виникнення заборгованості за спожиту електричну енергію постачальник може припинити електропостачання. Якщо споживач перешкоджає доступу співробітників електропостачальника до […]
30.01.2019

Дії споживача в разі незадовільної якості електроенергії

В першу чергу необхідно подати письмову скаргу електророзподільчій компанії. Якщо протягом 15 або 30 днів (при проведенні вимірювань) скаргу не буде розглянуто, то компанія зобов’язана надати компенсацію. У разі відхилення скарги, компанія повинна пред’явити документ, що підтверджує вину споживача або результати вимірювань (протягом не менше 7-ми днів), що підтверджують дотримання […]