Дії споживача в разі незадовільної якості електроенергії

В першу чергу необхідно подати письмову скаргу електророзподільчій компанії. Якщо протягом 15 або 30 днів (при проведенні вимірювань) скаргу не буде розглянуто, то компанія зобов’язана надати компенсацію. У разі відхилення скарги, компанія повинна пред’явити документ, що підтверджує вину споживача або результати вимірювань (протягом не менше 7-ми днів), що підтверджують дотримання норм якості електроенергії. Не згодні з результатами розгляду скарги споживачі можуть звернутися до НКРЕКП.

Усунення причин незадовільної якості електроенергії здійснюється протягом 30 днів – при можливості усунення оперативними діями співробітників, і 180 днів – при необхідності проведення будівельних робіт.

Всю необхідну споживачам інформацію щодо якості електроенергії можна знайти в наступних документах:

– порядок розгляду скарг – гл. 13.2 Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312;

– порядок надання компенсацій, затверджений постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375;

– показники якості електричної енергії – глава 11.4 Кодексу систем розподілу;

– параметри якості електричної енергії – ДСТУ EN 50160 діє до: 2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення».